.

2012-10-13
20:01:00

älskat!
hej! 
nu vill jag bara skriva om två människor som jag absolut inte vill mista!
 
jag börjar med dig annelie, vi har kännt varandra
i hela livet och jag älskar dig min systera! hadde du inte
funnits i mitt liv hadde jag varit en helt annan person,
du har alltid funnits där och stöttat mig !vill aldrig förlora dig
 
hoppas att vi alltid holler ihop trotts killar o annat!
 
jim vi har inte kännt varandra, eller jo vi har kännt varandra men
inte pratat så mycket men du får alla att skratta och må bra 
jag vill inte mista dig heller! dagarna på stan när vi provade mössor
du,jag och annelie dom var roliga ! stunderna i din tunnel,spela
och prata om allt och inget från litet till stort , det är saker som
man aldrig glömmer!
 
ni är två av dom presoner jag inte vill tappa kontakten med
när jag flyttar till arvika! 
kommer iallafall aldrig glömma er !<3
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: