.

2013-04-23
05:00:00

Mina känslor
Just nu känner jag mig som den
mest ensamma personen i världen
det känns så jobbigt och jag vet inte
riktigt varför .. Det känns lixom som 
om att jag saknar något/någon men 
vet inte vad det skulle vara . Men
eftersom att jag är stark så klarar
jag mig igenom det .. tanken med
detta eller asså varför jag just skriver
detta är för att jag vill visa att även 
fast det är svårt eller att något känns
jobbigt så klarar man sig igenom 
allt för styrkan finns alltid i människan 
men det gäller att hitta sin styrka!

Kommentar:
#1: Mandis

Älskar dig gumman! Du klarar allt och det vet du, puss!

Svar: Detsamma gumman! Man klarar det man vill klara av bara man tror på sig själv.:)
Johanna Eriksson Krooks

2013-04-23 @ 05:59:35
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: