.

2013-06-17
04:35:01

Det har hänt...
Hejsan !
först vill jag be alla om ursäkt för att jag lovade att lägga ut för och efter bild
på storstädningen men först så blev det inte att jag hann och sen så när jag
tänkte göra det så hände det en sak som fick mig bli skit ledsen och där efter
så har jag inte orkat skriva .. Men jag hoppas att ni har förståelse för det .. Jag
vill hälls inte snacka om vad som har hänt på grund av att jag vill inte bli mer 
ledsen än vad jag redan är !  Jag vet redan att vissa kommer kommentera dumma
kommentarer om jag berättar. Men ska bearbeta detta samtidigt som jag ska försöka
skriva på bloggen så vore välldigt glad om ni ville kommentera fina kommentarer nu
när jag har det lite jobbigt ! Kram o hej 

Kommentarer:
#1: Anonym

kram

2013-06-17 @ 15:34:39
#2: Anonym

Det blir allltid bättre när det känns som jobbigast vännen. KRAAAM

2013-06-17 @ 17:08:47
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: