.

2013-03-12
18:46:00

happy
Jag är fett glad idag men jag vet inte varför
det är lite underligt att pågrund av att jag 
inte vet varför jag är så glad men men ..
nå slut pratat om det det jag egentligen
tänkt prata om är att jag saknar mina gamla
vänner i Nykvarn sjukt mycket och jag vill 
bara medela om att när jag får mer pengar
så lovar jag att jag kommer och hällsar på
er alla ! Det är bara så sjukt att det är 33mil
för att hållas på er ,det är jävligt synd att det
inte är närmre men ni ska veta att jag tänker 
på er och saknar er ! Jag har inte glömt er
även fast jag fått lite nya vänner här . Kram
till alla mina vänner som jag inte ser så ofta!

Kommentarer:
#1: Marcus

Härligt johanna!

Svar: ja men självklart marcus!:)
Johanna Eriksson Krooks

2013-03-13 @ 01:03:02
#2: anonym

vi saknar dig i nykvarn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Svar: okej , jag saknar alla vänner i nykvarn oxå!dock vet jag ju inte vem du är pga att du är
anonym! men tack iaf
Johanna Eriksson Krooks

2013-03-13 @ 01:08:54
#3: Mandis

Förlåt för att jag va så jävla trött igår kväll, saknar dig också mitt hjärta!

Svar: Detsamma gumman :)
Johanna Eriksson Krooks

2013-03-13 @ 04:47:20
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: