.

2013-02-08
03:15:38

Lite allt möjligt !
Hejsan alla läsare !
kollade statistiken nyss och den har ökat grymt mycket .. Så är sjukt glad!
därför tänkte jag göra ett natt inlägg för har skit tråkigt plus att jag inte kan sova.
Tänkte ta upp några grejen ..
 
den första saken är att jag älskar mina läsare !
det var igentligen inte det jag skulle säga men det var oxå sant men men ...
 
tänkte faktiskt fråga om vad ni tycker om jag skulle ta en dag som ni fick
fråga mig saker alltså villka frågor ni vill ? Kommentera gärna och säg vad ny tycker ?:)
 
det andra är att jag vet att jag varit sjukt dålig på att blogga men nu är det fler som
läser och därför roligare att skriva så ska skriva mycket oftare det lovar jag er !
 
---------------------------------------------------------------------------------------------
            IMORGON / IDAG EFTER SOM KL ÄR MYCKET ÖVER TOLV SKA JAG ...
idag lite senare på dagen så ska jag åka men min mor och min mors föräldrar till Enköping 
pga att min mormors syster fyller 90år ! Så blir borta nästan hela helgen .. Men oroa er inte 
det finns internet där oxå så ni kommer ha nått att läsa det lovar jag er mina älskade läsare!
men nu ska jag packa o vila lite !
 
kram på er mina söta små troll

Kommentar:
#1: Marcus

Trevligt :)

Svar: Jajamen marcus
Johanna Eriksson Krooks

2013-02-11 @ 02:28:06
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: