.

2013-01-16
08:56:54

Från allt till inget
Hej!
 Igår stod jag vid spegeln och såg mig själv då tycket jag att jag såg helt okej ut
jag såg mitt rum och tycket att det var fint , då kände jag att jag hade allt jag någonsin 
velat ha ! Jag var fin ,hade ett rum som jag var nöjd med och den killen jag varit kär i 
sen liten ! Men nu ser mitt rum för jävligt ut , jag ser ut som om jag var förfallen och
han har lämnat mig . Just nu är jag förstörd just nu skulle jag göra vad som hellst 
för att få tillbaka allt jag hadde igår framför spegeln , om du nu läser detta så vill jag 
bara säga att jag älskar dig och har gråtit i floder du är mitt allt ! Jag vet inte vad jag
ska göra eller ta vägen just nu !:'(
 
hoppas att det kan bli som förr igen ! aja har inget mer att säga hejdå 
 

 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: