.

2013-03-23
23:33:00

Om hela dagen!
Det har vell varit en rätt skön och lungn dag idag,
jag vaknade själv i lagom tid allså inte försent och
inte heller jätte tidigt, efter att jag vaknat och ätit
och lixom sådanna saker man brukar göra .. klä
på sig , äta osv så gick jag ,mamma och Jimmy
till en loppis på en skola här i närheten och där
jag hittade ett fynd för jag hittade nämligen en
jätte mysig jacka för endast tio kronor så den
köpte jag ju såklart! Men efter loppisen så gick
Jimmy hem till sig och jag och mamma min gick
hem till oss och åt lite osv, någon timme senare
så tog jag mig en prommenad bort till Jimmy
för att han tidigare hadde ringt och frågat om jag
ville följa med till affären och handla lite.. men det
slutade med att det bara var han som handlade lite
''lördags mys'' men oj nu höll jag på att glömma en
sak där i mellan så var jag och Jimmy vid en mysig
liten badplats och så tog jag lite fina bilder på honom
och fick några på mig själv oxå. Senare på kvällen så
åkte jag och Jimmy till ett ställe som heter Rajjens för
att spela biljard men hans två vänner  det var roligt
särskillt för att vi vann mot dom men det var oxå roligt
att hitta på någonting  nytt som man inte gör så ofta.
Men nu sitter jag och Jimmy hemma hos mig och Jimmy
ska sova här så det börjar bli dags för läggdags!
NATTI NATTI!
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: