.

2014-01-03
10:34:00

Lite om jul, nyår osv .. :)
Julen~
Min jul var jätte mysig, hoppas eran oxå var det!
Min jul börjadde med att jag fick frukost på sängen,
sedan klädde jag på mig och sedan så kom mina älskade
mors föräldrar och deras söta hund..
alla hjälptes åt med mat och så vidare efter det
så var det dags för kalle såklart och alla satt i soffan 
som varje år ! Efter kalle så läste mormor något ur
bibeln som handlade om värför vi friar jul men det hörde
jag inte så mycket av men när hon var klar så var det
ju dags för julklapps ut delning .. jag hadde inte önskat
mig så mycket bara en klocka och det fick jag 
jag fick mycket mer oxå självklart men orkar inte
skriva allt ! Men min jul jag över förväntat bra
iallafall!
 
 
 
 
 
Nyår~
På nyår så var jag på fest hos en vän 
det var helt okej trotts bråket som uppstod
så slutade 2013 riktigt bra endå och 2014
började jätte bra nöjd!
dessa bilder är från nyår !

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: