.

2015-02-28
06:27:00

Alexandra
 
Hejsan!
I detta inlägg vill jag berätta om en vän jag inte känt så länge. Denna tjej och jag har varit med om så otroligt mycket sen vi möttes! Vi har delat  både skratt och rädsla .. men måste bara säga att jag vet inte vad jag skulle gjort utan henne vid vissa tillfällen, hade jag varit ensam under hela tiden då trakasserierna samt förföljerserna men vi klarade det och nu är det förhoppningsvis över! Men allt skratt vi har delat, filmkvällar och självklart de gånger vi varit ute.. Har varit så roligt!  vet inte hur jag hade klarat detta utan dig och din mor ni är två underbara människor, alla borde ha sådana grannar/vänner som er! tack för att ja träffat er❤️ 
ps. 
Vet att du är stark och du kommer klara detta (du vet vad ja menar)❤️
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: