.

2011-01-12
19:28:41

Hissa och Dissa♥

Hej alla sötnosar!♥
Nujag tråkigt så jag tänkte skriva om nåra saker jag Hissar och Dissar(:

Hissar♥

För det första hissar jag Falsies Volum’Express för att den är en mascara för den är skit bra,man får längre och fylligare ögonfransar (y'
(Det är en mascara att rekomendera)

Jag hissar ISADORA PRODUKTER för dom är bettre och holler längre,dom flästa produkter försvinner över dagen men isadora holler hela dagen(y' 

Dissar(n'

Jag dissar COMPACT PUDRET från hm för att asså visst 50kr är billigt men det täcker inte och det är provat på djur! 

Jag dissar solpuder bara för att alla som har de ser ut som små fjortisar, det är inte snyggt heller o gå runt o se ut som att man fått B*** i ansiktet^^

//johanna eriksson
Puss hej!♥


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: