.

2011-01-27
15:55:21

sorry♥
Hej alla♥
Förlåt för att jag inte bloggat på sistonde men ja har varit lite upptagen..
jag har tonat håret burnt men färgen börjar gå bort nu..(:

Nu sitter jag och chattar med Henna (min lill kusin från finland)
fett skönt att snart få åka dit och umgås med Henna, Jonna och Niko,
åker om sex veckor med farmor och farfar.
(Men ja tar med datan till finland och bloggar där)

Hoppas alla mår bra!
det gör jag..sitter och väntar på att Elin ska messa(y'

Idag

Idag har jag varit med Elin och varit på möte..
ska få ändrat schema det ska bli skönt me kortare dagar
och att dom tar bort NO helt..
Jag hade ju sex lektioneri veckan när jag gick i björkesta,
i lillhaga kommer jag nog få typ 8 lektioner i veckan eller något
sådant.

Det kommer lite bilder från dagarna som jag inte bloggat(:
(Snart)(y'

//kram hej♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: