.

2013-06-18
02:51:17

Det fungerar inte!
hejsan!
jag vet inte vad jag ska ta mig till!
jag kan inte sova fast jag är trött..
alla tankar bara snurrar runt och
jag frågar mig hela tiden vad det
är för fel på mig.. Jag kommer aldrig
att hitta någon som kan älska mig
utan att jag ska behöva ändra på mig
och utan att personer lämnar mig..
Så vad är det är det för fel på mig?
Det fungerar inte längre att jag ska
behöva ligga sömn lös på nätterna och
ha dessa tankar i skallen, jag vet att jag
har vänner som jag kan snacka med men
jag har så himla svårt att snacka om det
på grund av att jag inte vill visa mig svag!
Jag ska vara stark och klara mig igenom
detta!
 
kram på er alla söta läsare!
 
följ mig gärna på instagran oxå!
finasteeriksson

Kommentarer:
#1: the one

finns om du behöver prata, du får visa dig hur svag du vill, tycker inte mindre om dig för det..

Svar: okej , tack ! vem är du?
Johanna Eriksson Krooks

2013-06-18 @ 20:15:04
#2: the one

the one and only ,for you ;)

Svar: skriv till mig
Johanna Eriksson Krooks

2013-06-18 @ 23:51:13
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: