.

2013-03-21
23:26:00

chilling!
Dagen började med att jag blev väckt av min
kära mormor mig så då var jag tvungen att stiga
upp och hjälpa henne med lite saker.. efter  detta
så kom en kompis till mormor och morfars hund
så då fick jag sätta igång och passa dom på
grund av att Jimmy snart skulle komma och
hundarna var på tomten och sprang runt och
hadde sig , men samtidigt så var det tur att jag var
ute och höll koll på vovvarna för att Jimmy kom
och var inte berädd på att hundarna var ute osv..
i det tillfället så är det bra att det finns bromsar
på bilar för Nisse (mormor o morfars hund) sprang
framför bilen och det är ju halt men när Jimmy
öppnade bil dörren så hoppade två ivriga hundar
in i hans bil och pussade honom osv.. det var säkert
jätte mysigt! Efter allt detta och vi hadde ätit och allt
annat så åkte jag och Jimmy iväg mot stan för att
köpa saker som var viktigt att köpa och hämta saker
som var viktigt att ha.. men nu innan vi åkte hit till
Victor så handlade Jimmy en hårfärg som jag
övertalade honom att köpa ! men han köpte äver lite
energy dricka som han ville testa, men som sagt nu
är vi hos Victor och pratar datorer.. eller dom pratar
om det medans jag bloggar ! Men vi ska snart röra
oss hemmot för imorgon ska jag ,Jimmy och morfar
ut på isen och pimpla som jag ser ifram imot så det
kommer lite bilder och inlägg om jag har internett då.
Hejdå och ha en god kväll!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: