.

2013-03-18
21:11:00

En lungn stund
Idag var jag och jimmy på shopping centret i charlottenberg
och jag hittade då ett par byxor som jimmy älskade men
dock inte passade hans plånbok så han får vänta med att
köpa dom tills han får lite påfyllning i plånboken , men då
ska vi heller inte glömma att jag hittade en parfym som han
oxå tyckte väldigt mycket om! Sedan har jag och han åkt
runt lite och chillat och då helt plötsligt så fick jag ett sms
som jag blev lite ledsen av .. så dagen började bra men det
finns vist inte en enda dag utan att något tråkigt ska hända..
önskar att jag någon gång kunde få en lungn dag utan att
något tråkigt ska hända ! Men nu ska jag ta det lugnt med
mamma så ha det bäst kära läsare !

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: