.

2013-03-30
14:41:00

Snart avgång
Nu är det avgång och då får jag komma hem
och slänga mig på sängen .. Oh gud vad jag
saknar min säng för här på båten var dom 
stenhårda det kändes som om jag låg på bara
plankor lixom och då kanske ni förstår hur
obekvämt det var .. men nu åker vi förbi grönan
så får ta och lägga ner mobilen nu , så inte den
där gubben inte kommer tillbaka och försöker
sno min mobil igen .. Måste bara säga att jag tycker
att det är sjukt att en gubbe går förbi och stannar
precis framför mig och försöker ta min mobil när
jag håller i den med båda händerna och kollar
instagram , men när han märkte att jag höll i den
ordentligt så sa han att han skojade .. Och tog
mig på röven .. Vad fan är det för stil egentligen
lixom en gubbe runt 60-70år.. Aja skit samma
det finns ju folk till allt. Tack och hej !

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: